Mellandags rea

Idag startade årets mellandags rea. 566334366 personer trängdes i 10 olika affärer och drog i samma tröja. Helt sjukt vilka djur folk blir i rea sammanhang. Folk beter sig som svin och slänger kläder på golvet och drar sönder sömmar och snor kläder för varandra. Rätt kul faktist och bara gå in och titta på roliga folk som gör allt för att få tag i årets fynd. Jag orkade inte ställa mig i 32 meter kö så bye bye mellandagsrea


Det blev ingen nyårs blåsa för mig detta året. Har inhandlat mig ett linne istället, som va så snyggt att hälften skulle vara bra nog. Kommer vara ur läcker på nyår och Victors födelsedag, måste se upp så han inte dregglar sönder den bara, hehe.

image95


Blev kär i denna också, ska köpa den så fort jag kommit på va ja ska ha den till

image96


Kommentarer
Sandra

Hej! Nu undersöker jag lite, så skulle bli jätteglad om du kunde svara på en fråga. Frågan är: Vad tror/tycker du om Britney Spears? Tack så mycket :) Ha en bra dag!

2007-12-26 @ 22:33:23
URL: http://accordingtosandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0