Lite förnyelse tack !

fick en sån fixide idag om att jag ville göra om hemma. Har vart på ikea idag och lite överallt. Vill köpa nya gardiner till köket. Men får panik för dom säljer ju bara panelgardiner överallt. Och jag har verkligen lite små förbi för panelgardiner. Fattar inte varför de säljer som smör?! Tycker mest det blir stelt och inte så hemtrevligt med dom där smala rackarna. Sen har jag få fina gamla fönster och då vill man ju inte förstöra dom med gardiner som täcker hela fönstret. Aja mitt sökande fortsätter..
Usch..

Fin


Kommentarer
Maggie

För guds skull!! Köp lite tyg och sy själv! Har jag gjort i köket juuuu...;)



Puss till dig!!

2009-10-08 @ 09:40:11
URL: http://buongiornomailano.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0