Svar på Tal

Nyfiken om Kärlek:
jag vet att när du träffade linus så träffade du rätt många andra killar också. Och enligt min källa ville du inte ha någon pojkvän innan 2012 ;). Hur kom det sig att du ångrade dig?


Haha.. ja nyfiken kan man ju vara. Nu får du det o låta som jag träffade 130 personer. haha. Jag va väll rätt så bestämd när jag och min förra pojkvän delade på oss att jag tänker vara singel länge länge länge. Jag flyttade in i egen lägenhet för första gången i mitt liv och ville för första gången i mitt liv vara för mig själv och bestämma över mig själv. Sen umgicks jag väll lite med vänner under sommaren men inget speciellt. Sen träffade jag min Lilla linus. Första gången jag träffar någon som jag inte känner/vet vem det är. Det va liksom lite spännande. Men de dröjde några gånger innan jag blev intresserad. Han var väll helt enkelt för bra för att jag skulle stoppa huvudet i sanden och köra på med mitt singelliv. Jag har aldrig ångrat mitt beslut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0