Myskväll i min nya pyjamas !

En myskväll i min nya Pyjamas. Vi tittar på Arn. Har inte sett den innan. Den är bra. Några myskvällar i rad nu. Riktigt skönt. Med tanke på allt stress på jobbet nu i december. Och det är inte slut en. Nyårsafton och nyårsdagen skall vi inventera och i Januari så väntar en till stressig månad med Mässor hit och dit. Så jag passar på att ta de lugnt. Igår såg vi på Harry Potter. Gud jag älskar dom filmerna. Ska köpa boxen när den sista filmen kommer ut på DVD. Igår hade vi också en liten julfika igår för lite släkt. Men det slutade med en 20-30 pers så det blev ingen lite fest det blev en STOR. Sen på kvällen tittade vi på Natt på museet och drack lite gott vin. Kändes onödigt att bege sig ut i vimlet när jag skulle upp och jobba dag klockan 7. Idag började ju mellandagsrean. O gud va jag stressade. Fy fanken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0