Sweden

Im back in sweden. Jag sitter på ett tåg någonstans mellan köpenhamn och halmstad. Var, vet jag ej och det ligger inte i mitt intresse att ta reda på. Jag sitter så skönt här. Jag har verk i fötter och rygg efter allt pås och väskbärande i 3 dagar. Och det som började som ett fiasko första dagen utan nått som helt shoppingsug slutade med att vi nu nästan drunknar i påsar här där vi sitter. Det är ju tyvärr ofta så att när man väl öppnat plånboken och släppt på spärren rinner pengarna gärna ut genom minsta lilla öppning. 3 par skor rikare är jag. Känns alltid kul med skor.
Min samling med Tommy Hilfiger skor. De bruna är ett kap från Köpenhamn. Jag tycker verkligen om deras skor. Dom är alltid sköna och känns alltid som "jag". Det blev föresten ett par Tommy Hilfiger höststövlar också som inhandlades efter det att jag klickade bilden.



Utanför Guinness World Record Museum. Rätt kul och se massa sjuka rekord. Typ världens fetaste landslagsmålvakt i fotboll som va så tung att när han hoppade upp och slog till ribban så gick den av och dom fick avbryta matchen. haha. Och en gubbe som åt flygplansdelar och kundvagnar. Han hade svalt typ flera ton metaller. Sicko.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0