Helgen...

Har haft en underbar helg. En riktigt rolig kräftskiva med 18 trevliga människor och stämningsfull sång. Och eftersom jag och Linus hamnade i familjehörnan så kan vi numera allt som barnvagnar och sånt där :).
Igår var det tjejträff hos Sara med lite ostbricka och mys. Det var riktigt roligt. Och Jonna var i sitt esse. Hon är så himla rolig. Satt och skrattade hela kvällen. Men det roliga var nog enda när vi skulle åka Taxin in till stan. Helt plötsligt när vi tittar ut från Taxin då står Jonna och kramar taxichaufförn. Och när vi frågar henne om hon kände honom säger hon bara -nej, men han var ju så go.Haha. Och då hade vi liksom inte ens åkt. En annan fin konversation var denna:
-Vad heter du?
-Mackan.
-Kan jag får vara ditt pålägg ikväll Mackan?
- nej tyvärr.
- Nehe, gillar du inte skinka mackan?
Haha. gud jag dör.


Kommentarer
Nermina

Jävlar vad rutinerad och pondusingivande jag ser ut där vid blackjack-bordet.

2011-09-11 @ 18:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0