Dagens tips: NÄSSPRAY

Idag har det vart besök hos barnmoskan. Det utvecklades senare till att bli ett besök hos en sköterska och sist men inte minst en läkare. Och mitt enda tips för min smärta är tydligen att testa nässpray. :) Det hjälper lite mot locket i ögat. Precis som det är största problemet. Haha. Om det är några i sammhället som jag tappar förroendet för så är det läkare. Vilka nötter. Jag vet inte om jag lyckats gå till läkaren någon gång och faktist lyckats få lite hjälp med nått. Dom är ju helt förvirrade och socialt handikappade. Dom har väll spenderat för mycket tid till att plugga och för lite tid i den "rikitiga världen". Jaja så länge bebisen mår bra så klarar jag mig alltid. Han hade sjunkt ner en bit och borde väll snart vara redo.
 
Längtar tills jag kan premiäranvända min Dolce klackar som jag fick av tomten. Dom står här och tittar på mig. Tror inte ens att jag får i stortån idag. :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0