Jaha är det så här det ska va?

Det börjar bli jobbigt nu. Mina ben börjar fyllas på med vätska. Dom svullnar på dagarna och ser ungefär ut som 2 stockar. Jag ser för jävlig ut gott folk. Mitt hår växer som ogräs. Vaderna krampar, händerna sömnar. Jag är jävligt osmidig och känner mig som en kasse skridskor. Är det så här det ska kännas? Alla andra gravida ser så snärta och lätta ut. Men jag brås väll på min mamma som pappa säger såg ut som en valross när hon var gravid. Så mycket vätska att man inte får på sig några skor. :) Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men jag väljer nog det första alternativet. Jag ska vara glad att jag kan få barn. För ett år sen satt jag här och trodde inte att det gick. Jag är glad, lycklig och förbannat ful.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0